tisdag, juni 23, 2009

Cow magazine #7

COW MAGAZINE #7 – Maj 2009
Jag har aldrig läst Cowmag tidigare. När jag läst igenom nummer sju inser jag rätt snabbt att jag borde ha gjort det, Cowmag är ett äkta zine och såna finns det inte många kvar av. Ted verkar vara en dedikerad och intresserad skribent som gärna ställer grävande frågor som inte är standardfrågor. Även ifall jag endast är bekant med hälften av banden så håller jag mitt intresse uppe. Intervjuerna med the Accidents (hört att det finns mycket tjo i Örebro), Noteringen (kvottis) har Inge Ansvar gjort och de ger ett mycket underhållande, hyggligt snurrigt och positivt intryck (hejaheja). Förutom de redan nämnda intervjuas Puke, Vindicate This, Tinner, the Cobra Alliance, En Svensk Tiger, Krimtänk och the Radars. Artikel och recensioner finns självklart med samt att undertecknad (jag alltså) och Masken snackar råpunk på ett par sidor, sånt är ju ball! Jag gillar Cowmag, schysst datalayout och omslag i färg. Skaffa! Kolla ín hemsidan också, missa inte videointervjun med the Accidents, mycket bra underhållning!!!
www.cowmag.se

Inga kommentarer: