måndag, december 06, 2010

hedvux tipsar/berättar

Masshysteri lägger tydligen ner, synd jag gillade dom (senaste Lp'n dyker upp på årsbästalistan), men lite gött ändå för nu finns det inget levande band från Umeå som jag gillar (om inte the Vectors finns forfarande), ordningen är återställdmed andra ord, hehe. Mer info, klickklick

Nödslakt letar efter en gitarrist, är du peppad, klickklick.

Enligt Amebix Myspace har dom just spelat in en ny platta, “new album recording has just been completed.EPIC.”
Redux 12"an låt ju ganska bra så det kan nog bli fett.

Saknar du också Abandon. Spana in lillbrorsorna Walk Through Fire, lyssna på 'Furthest From Heaven' från deras kommande, låter ap-bra. Det är ju inte Abandon, men soundet känns ju helt klart igen. Bra skit! 11:50 minuter göddma!

Malmö Hardcorefest kommer i år äga rum på Utkanten dem 14-15 januari om jag fattat det hela rätt, vet inga band som är klara, men Herätys postade nått på sin myspace om det så jag antar att dom lär spela, kommer bli fett hur som tror jag!

2 kommentarer:

Törrible sa...

Bra att Masshysteri lägger ner innan de blir uttjatade säger jag. Men det verkar var nåt interngnabb på gång? Sånt är ju aldrig kul.
Å man blir ju sugen på å maila Nödslakt:)

dan sa...

pyramido spelar hcfesten. fedt.