måndag, september 08, 2008

At the Gates live i Göteborg



Jag hade turen att se At The Gates när det begav sig, närmare bestämt deras näst sista spelning som ägde rum på Arvika Festivalen 1996. Har inte så klara minnen (vem fan kommer ihåg spelningar mitt i natten på festivaler ändå), men jag har för mig att jag tyckte att det var jävligt bra. 12 år senare intar At the Gates trägårn's scen och jag är nöjd att jag får se dom en sista gång, även om det inte hade varit hela världen för mig om denna återförening inte hade skett. Jag hade som vanligt kameran i högsta hugg och här nedan följer 3 låtar som fastnade på tape, håll till godo. Betyget då?! Jodå, riktigt bra, 4/5 lätt!
Kolla gärna på klippen på www.youtube.com/hudvux så ni kan kolla med högre kvalitet!
At The Gates - Under A Serpent Sun


At the Gates - Raped by the light of christ

At The Gates - Nausea

Inga kommentarer: