fredag, augusti 29, 2008

LIETTERSCHPICH – I cum blood in the think tank CD


LIETTERSCHPICH – I cum blood in the think tank CD
(Heart & Crossbone, HCB-013)
Är det någon som pallar med noise utan epitetet core, nä inte jag heller, eller jag pallar väl men jag är inte speciellt intresserad. Lietterschpich låter väl coolt och intressant vid enstaka tillfällen men som helhet är jag inte ett dugg intresserad. Enligt pressreleasen är dom influerade av Dave Philips, Cromagnon, Mark Stewart, Throbbing Gristle, Menstruation Sisters och Stallagh, jag har inte hört något av banden så jag har ingen aning. Låter ju rått och jävligt i alla fall, loopar, överdistat och en jävla massa oväsen, avtändningsmusik alltså. Detta är alltså nått för dig som gillar att ha ågren!
29 Augusti 2008
www.hcbrecords.com

Inga kommentarer: