onsdag, september 17, 2008

DISTURBING FORESIGHTS – De-Grunged CD


DISTURBING FORESIGHTS – De-Grunged CD
(Deity Down Records – DDRCD005)
Hardcore/metal/crossover var det här, inspelat 1993! Det här bådar inte gott. Är beredd att stänga av nästan med en gång då De-Grunged inleds med Human Beat Box, men jag tar mig samman och fortsätter lyssna. Ärligt talat, jag kommer inte att ge den här skivan en rättvis bedömning för jag pallar inte att lyssna igenom hela, det går inte, crossover-låtar är på tok för långa (och dåliga). Jag tror inte ens att jag hade orkat lyssna igenom den här dyngan 1993, än mindre nu 15 år senare. Finns det folk som tycker sånt här är bra?! Ja, ni får ursäkta, orkade inte ens att lyssna på halva skivan, ren och skär dynga! Bränn skiten!
17 September 2008
www.deitydownrecords.com

Inga kommentarer: