lördag, mars 03, 2012

Hårda Tider, Slaktattack, Nödslakt och Pahaa Verta

Hårda Tider spöade skiten ur Smackdownvillan härom veckan, jävla bra kväll som ni kan se här under. Har film på Bombus och Gamla Pengar oxå fast resultatet är inte top notch så jag håller på dom videosarna ett tag.

Slaktattack firar 10 år i år och firade lite på Härden med textpärm och fullt ös, bästa spelningen med dom jag sett tror jag. Jag brukar jämt filma samma låt med dom, sköt 2 nu i fall jag skulle ha gjort samma sak igen.

Nödslakt har inte spelat live på ett tag, nu är dom tillbaka med Limpan från Anatomi-71 på gitarr. Jag tycker alltid att Nödslakt är bra live, Anna är bra där på frontlinjen, så även denna gång, synd att sången är lite lågt rattad bara.
Igår gick jag i sista stund och kollade på Pahaa Verta från finland som var på besök, det var helt klart rätt beslut av mig för de gjorde en riktigt bra spelning. Nån fin mix av finnvev och ushc, ös med andra ord. Så jävla bra trummis också. I sista låten piskade han den snabbaste punk 4-takten jag hört på jävligt länge, ikväll spelar dom i Karlstad gå dit om du skulle vara i närheten

Inga kommentarer: