onsdag, juli 21, 2010

Kylesa + Converge

Jag missade dom 2 inledande banden, Gaza och Kvelertak, men det var väl ingen större förlust antar jag. Det var bra spelningar, speciellt Converge, men det hade garanterat blivit ännu bättre på nått annat ställe med bättre ljud (eller ljudteknikern kanske är avlönad av Samhall!?), ljudet under Kylesa var inte så bra som det borde ha varit, dom lät inte alls så tunga som jag hade hoppats på, men jag hoppas jag får se dom igen, men det dög ju helt klart (3,5/5 i betyg från surgubben). Converge var ju riktigt bra, även om jag gillade den andra halvan av setet mer då det kom fler låtar med dom där tunga träskparterna, me like! Så här såg det ut, mycket folk var det också!

2 kommentarer:

Lukin sa...

Vilka jävla band de är!

hedvux sa...

Ja mycket fina, var ingen bra dag för mig att se dom dock, vill se igen, direkt!