torsdag, september 24, 2009

SODOMY SOLDIERS – s/t CD


SODOMY SOLDIERS – s/t CD
(Knaster Records, Knaster011)
Har du hört Bombshell Rocks, Rancid eller Dropkick Murphys någon gång? Det kan du skriva upp att Sodomy Soldiers också gjort! Vi snackar alltså rockig punkrock, det som ett tag kallades för Streetpunk. Sodomy Soldiers gör det rätt bra, det är lätt att ta till sig men man har ju hört det förut. 15 välspelade låtar som är välproducerade, catchiga och svängiga. Sa jag att jag hört det förut? Sodomy Soldiers funkar men jag ser ingen anledning att lyssna på det här när jag kan lyssna på Bombshell Rocks, the Business eller sena Millencolin eller något av tidigare nämnda band istället, och det tror jag faktiskt att jag gör. Kul att ni kör.
www.myspace.com/sodomysoldiers

3 kommentarer:

Pålle sa...

Bra bandnamn dock...

Hedvux sa...

Kräkvrövlers är bättre dock..

Slobodan Burgher sa...

Ja eller SKITSLICKERS HAHAHAHAHAHA