måndag, oktober 13, 2008

Attention vänner av Fanzines


Jag var hemma i Kristinehamn i helgen och grävde fram lite grejer ur garderoben (min kära Soul Scars-affisch bland annat som jag trodde var borta för alltid). Hittade även 5 exemplar av Doomsday #2, 4 av Doomsday #3 samt 4 ex av Luleåfanzinet Skånejävel.
Kommer ihåg att jag inte var helt nöjd med trycket i en del av tidningarna, men det är okej och allt är läsbart.

Vill du ha ett ex av något av zinen dra iväg ett mail till doomsday(at)home.se eller lämna en kommentar så mailar jag. 10 spänn styck vill jag ha samt 5 för skånejävel.

Det här är nog sista chansen att lägga beslag på dessa godbitar.

Lite info:
Doomsday #2 (The return of Ganon): Februari 1997, 96 sidor.
Skitsystem, Uncurbed, Dellamorte, State Of Fear, Final Exit, Hellacopters, Edge Of Sanity, Pouppé Fabrikk, Pre-Dead, Agathocles, No Fucking God, Feeder, Vermin och Deche-Charge.

Doomsday #3 (A link to the past): Maj 1998, 108 sidor.
Entombed, Forced Into, Tolshock, Terra Firma, Burst, The Grinners, Genocide SS, Sexistor, Lash Out, Godscent, Wolfpack, Occrah, Driller Killer och Turbonegro.

Skånejävel #2: Capitalist Casualties, DLK, Uncurbed, Meanwhile, Fleurety, Arsedestroyer

2 kommentarer:

Anonym sa...

håll ett ex av skånejävel till mig e du schysst...
/Masken

Anonym sa...

Det gör jag!