onsdag, juli 30, 2008

Pisschrist med flera

Av någon anledning har jag aldrig varit på spelning på Kafé44, jag vet inte varför, har ju tittat in i kafét när man varit i närheten men jag har inte sett ett enda band spela där. Måndagen den 21 Juli spelade Pisschrïst, råpunk-coverbandet Victims of a Bombstrike och Raised By Drunks (som gjorde sin första spelning) på kafé44 och jag blev av med min 44:an-mödis. Måste säga att jag gillade stället som fan, litet och svettigt, som det ska vara alltså. Som vanligt drog jag upp kameran och filmade lite, med strålande resultat i vanlig ordning. Det var en riktigt fet spelning förresten, Pisschrïst och Victims of a Bombstrike sparkade skita! Spana in! (logga gärna in på youtube för då kan man väl kolla med högre kvalitet har jag för mig)
Raised by Drunks - Judas Christ

Victims of a Bombstrike - Ain´t no feeble bastard (notera gärna när Jon får mickstativet i huvudet)

Victims of a Bombstrike - Warmachine + When the innocent die

Pisschrïst - Part 1

Pisschrïst - Part 2

Pisschrïst - Part 3

Inga kommentarer: