torsdag, november 03, 2011

Torsdagsmanglet: Bombs of Hades gör Clean your head

Torsdagsmanglet, ett förhoppningsvis återkommande inslag där jag en gång i veckan helt enkelt postar gött mangel. Gammalt som nytt, en låt, varken mer eller mindre, inget krångel.
Först ut är råbra sluskdödsarna Bombs of Hades som på sin split 10" med Tormented ger sig på Loudpipes dänga 'Clean your head'. När det gäller Loudpipes kan jag vara extremt allvarlig (ingen återförening för fan Putto!), messa inte i onödan med bandet som gjorde 90-talets bästa svenska (punk)skiva. Bombs of Hades kommer helt klart undan med hedern i behåll, råbra, men jag hade inte väntat mig annat från dessa herrar i och för sig, Dissober och Puffballmedlemmar för fan!

Den här split 10" trycktes bara i 300 ex och är slutsåld, sitter du inne på ett ex kan du ju lalla iväg ett mail mig. Lyssnade på tuben och även Tormentedlåtarna lät göddma.
Enligt ryckten har även We Live In Trenches hållit på och krånglat med en Loudpipes-cover, 'You got that right punk' i slöare version, jag håller tummarna.

Inga kommentarer: