torsdag, februari 18, 2010

Nya låtar med Stick & Brinn

I Västerås finns det ett gäng skäggiga, jeansbeklädda män som skiter i levern och kallar sig Stick & Brinn. Dom har lagt upp 3 nya låtar på sin myspace man kan lyssna på, jag gillar det, lite skumma/dumma körer bara som man måste ta och vänja sig med, gillar speciellt 'När jag var grabb', spana in www.myspace.com/stickbrinn om du är vän av Sista Sekunden och sånt där, alltså (amerikansk) hardcore/öppen-munn-punk med svensk sång.
"Det var bättre förr, det är sämre nu"

2 kommentarer:

Slobodan Burgher sa...

Nar jag sag den har posten pa min RSS trodde jag att det var om DOOM, som kor en comeback i ar, trummisen heter ju "Stick", och enligt fyllesnacket sa kallade Jonsson (?) honom for "Stick & Brinn", vilket trumslagarn kallar sig pa Hail to Sweden 7"an. Men jag hade fel. Hoppsan. Punk nerd overload.

Tar tillfalle att tacka for Heratys videos pa YouTube, har suttit lange, lange framfor dem idag pa jobbet...

hedvux sa...

Det e jobbigt när man blir till sig som fan å sen så är det nått annat. Kommer ihåg för några år sen när jag såg en flyer om att Loud Pipes skulle spela i stockholm, det var ju självklart nått dassigt rockabillyband med samma namn.
HERÄTYS EI LEIKI!! På jobbet speciellt!