fredag, april 05, 2013

KRIGSKONTRAST - s/t 7”

KRIGSKONTRAST s/t 7”
[Not Enough]
Det är väl egentligen inga fel på Krigskontrast, manglet står ju som spön i backen, men jag tycker nog att dom kunde ha låtit bli att slinga och ligga och mala. Bland det första jag tänkte på när jag slängde på den här plattan va det tidiga 2000-talets Skåne. Var nere och hälsade på Uffe på Smålands en del och det som förvånade mig mest var alla dessa mörkblåa adidaströjor med (Kontrovers)backpatch. Lite så låter Krigskontrast alltså (rätt rå) crust från det tidiga 2000-talet. Jag skrev i en annan recension att min kvot av lallmangel var rågat, så är det fortfarande, känns inte som att jag orkar ta detta till mig speciellt, noterar det och arkiverar det i hjärnarkivet. Vevar inte eller går lös på klöset som absolut finns här, utan scannar av och placerar det i databanken. Fan vilken trist jävel jag är...
www.notenough.se

Inga kommentarer: