söndag, juli 19, 2009

Återvunnet; Arsedestroyer + Serie av Marcus Ivarsson


Innan Doomsday hamnade på nätet så var det ju så klart ett riktigt pappersfanzine. Innan jag skaffar en scanner och scannar in samtliga nummer för nätbläddring så bjuder jag på lite proud moments, eller ja, lite grejer i alla fall.
Den här Arsedestroyer-intervjun är hämtad från Doomsday #1 och är gjord av Jacob, riktigt rå och tuff intervju! 21 frågor på en sida är ingen lek!

En serie av Marcus Ivarsson gjord år 2000, om Doomsday-redaktören Pemo, även jag fick va med på ett hörn. Marcus har gjort massa grejer sedan dess, släppt 3 egna album bland annat. Pemo har däremot inte gjort så mycket, mer än att ha blivit av med större delen av sin skivsamling det vill säga, hehe.

5 kommentarer:

Slobodan Burgher sa...

Sag till om du vill att skiten ska komma upp pa - www.Punksishippies.com

hedvux sa...

det var min tanke, lär dröja ett tag dock men det kommer!

Marcus Ivarsson sa...

...och han brevid sig ska väl vara Reinedahl om jag inte minns fel...

Marcus Ivarsson sa...

brevid DIG

Hedvux sa...

nä, det är P-force det ska föreställa. har inte hört Cropath på jättelänge förresten, får kolla in