tisdag, juni 07, 2011

Sveriges bästa festival & metalband

Så här gött kan det va och relaxa bredvid nått gammalt gravröse
Tog Muskelrockmödisen i helgen och jag kan direkt säga att den fantastiska folkparken i småländska Blädinge har allt det där man tycker är gött med att åka på festival, jag snackar om avsaknaden av krångel. 1 minut från parkeringen till campingen, 3 minuter (om man bor långt bort) till området från campingen, 12 minuters promenix i lantlig miljö till gött badställe, blästervänliga major, goa metalband och man får ta med eget blärr på området. Jag kanske skulle knipa om det här egentligen så att det inte kommer massa mer folk nästa år, det var nämligen alldeles lagom i år. Sköt lite film första dagen på ac/dc-vm-i-rip-off-bandet '77 från Barcelona och sveriges bästa metalband ANTICHRIST från Växjö, dom släpper debutplattan i höst på High Roller Records, missa inte!! Andra fantastiska upplevelser var fantastiskt dåliga Drakar från Tjeckien (var tvungen att se hela spelningen för att det var så bedrövligt), supersvängiga Girlschool. Pentagram, Warrant, Graveyard gjorde fina spelningar, men festivalens mest lysande underhållningsstjärna var lätt THOR, vilken jävla show, vilken hjälte! Jag saknar ord. Såg 2 Ghostlåtar innan jag somnade, jag minns endast att det var väldigt mycket rök på scen, väldigt mycket backtracks och fint ljus.

Muskelrock, vilket finlir!

1 kommentar:

Konferens västkusten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.