torsdag, maj 05, 2011

V/A Halvfabrikat Records Promo 2010 – Gruset i deras maskineri Cd-r

V/A Halvfabrikat Records Promo 2010 – Gruset i deras maskineri Cd-r
[Halvkass, Kass Promo 11]
Här var den årliga promon där Halvfabrikat visar upp stallet. Har recenserat flertalet av dom här plattorna som dessa medverkande låtar är hämtade ifrån och tänker därför inte säga så mycket mer om dom, men jag vill nämna höjdpunkterna, Misantropic, Human Error, Livstid, Distress och Passiv Dödshjälp. Resten är inget som intresserar mig speciellt mycket, det är inte tillräckligt bra, eller inte tillräckligt 'right up my alley' som dom säger där borta.
Kan dock säga att detta är min första bekantskap med Years of Decay och att jag tycker att dom gör för glada riff, för mycket trall-la-la. Sand Creek Massacre har väl inte full lika glada riff men lika mycket slingor och trall-la-la, jag hoppar.
www.halvfabrikat.net

Inga kommentarer: