måndag, februari 14, 2011

Warcollapse, Doom och ett fullsatt Truckstop

Det är inte varje helg som det är fullsatt på Truckstop men det har ju hänt ett par gånger, och när det är fullt är det MYCKET folk. Denna lördag var det snormycket folk, det var, lite mer än, lagomt besvärligt att röra sig, folk överallt och insläppet stängde innan första bandet hade gått på scen. Det var dock ingenting mot när Warcollapse spelade sist på Truckstop, eller rättare sagt på gamla Truckstop's sista kväll, då var det MYCKET folk och nästan omöjligt att komma fram till baren, än mindre att ta sig ut (eller komma in) för en andningpaus. Men det är ju också då som det är som mest ball.
Dennis som sjunger i Doom fyllde 40år och firade med kalas, Warcollapse och just Doom stod på scen. Jag gillar Warcollapse väldigt mycket, så även i kväll, dom var helt klart bäst i kväll även om jag tyckte att Doom gjorde bra ifrån sig, lite länge att spela en timma kanske, jag nöjde mig med 25 minuter och valde att mingla istället med trevlig bakgrundsmusik.

1 kommentar:

Blom sa...

Fan, när jag väl kom dit var det ju fullt, bara att vända..